Angyali 2008.12.30. 03:55

Showder Klub

Egyik nagy kedvencem a Showder Klub, és mint olyannak gyűjtöm is adásait. Mostanra már két teljes évad lement, így elérkezett a DVD-re való lementése. Nem tudom, más hogy van ezzel, de én szeretem a számomra fontos filmeket külön tokba tenni és borítót is nyomtatni hozzájuk. Mivel azonban a Showder Klubot még nem adták ki DVD-n, így kész borító sincsen még hozzá. Ezért aztán vettem a fáradtságot és szerkesztettem egy sajátot. Nem lett a legjobb, legszebb, de a célnak megfelel. Azoknak, akik hozzám hasonlóan gondolkodnak e témában, letölthetővé tettem kreálmányomat. Természetesen itt azokra gondolok, akik a tévéből vették fel az adásokat és aztán digitalizálták, és még véletlenül sem az internetről töltötték le galád módon.:) Ahogyan én sem...ááá, én soha!...:)

Showder Klub DVD borító by Angyali - Letöltés

2 komment

Címkék: tv dvd

A bejegyzés trackback címe:

https://angyalicsacsogas.blog.hu/api/trackback/id/tr62848060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qaz 2009.04.02. 16:01:04

és magát a dvd-t is meg lehet kapni? :)
süti beállítások módosítása